GY.I.K
1. Vásárlás előtt
a, Ha egy termék nincs raktáron, mikor lesz újra kapható?
Termékeink jelentős része igazi különlegesség. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minden egyes termékünk elérhető legyen de rajtunk kívülálló tényezők befolyásolhatják ezt.
b, Ha az oldalatokon azt látom, hogy raktáron van egy termék akkor az ténylegesen van is nektek raktáron?
Igen! Az oldalunkról csak akkor tudsz megrendelni egy terméket ha az ténylegesen van is saját raktárunkon. Előrendelés leadására nincs lehetőség.
c, Van lehetőség a személyes vásárlásra?
Nincs lehetőség személyes vásárlásra. Kényelmed érdekében futárszolgálattal juttatjuk el hozzád a rendelésed.
d, Hol találhatóak az üzletetek? Meddig tart nyitva?
Egyenlőre nincs üzletünk.
2. Szállítás
a, Milyen szállítási módok közül választhatok?
Jelenleg az alábbi szállítási módok közül tudsz választani:
GLS házhozszállítás futárszolgálattal (kb. 3-4 munkanap) Fizetés: Online bankkártyával az OTP Simple alkalmazással, illetve utánvéttel kezelési költség ellenében.
b, Várhatóan mikor fog megérkezni a csomagom?
Oldalunkon csak raktáron lévő termékekre lehet rendelést leadni. A rendeléseket minden munkanap feldolgozzuk és átadjuk a szállító partnerek részére. Ha rendelésed 5 munkanapon belül nem érkezik meg kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot. Kiemelt időszakban előfordulhat hosszabb szállítási idő.
c, Hány órakkor fogják kézbesíteni a csomagom?
A csomagok kézbesítése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik.
d, Ha pénteken rendeltem, megkapom szombaton a csomagom?
Sajnos nem. Fontos tudni, hogy a futárszolgálatok csak hétköznapokon dolgoznak, hétvégén nem. Ez alól csak a hivatalos szombati munkanapok a kivételek.
e, Nem voltam otthon amikor jött a futár. Mi lesz a csomaggal?
Ha a futár nem talál senkit a címen, még kétszer újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot. Összesen háromszor fog megpróbálkozni a kézbesítéssel. Ha valami közbejön és tudod, hogy nem tudod átvenni a csomagot a futárszolgálat által jelzett időpontban, mindenképpen fontos jelezni ezt az általuk küldött SMS-ben és emailben található linken vagy telefonszámon.
f, Mégse lesz jó nekem a kézbesítési nap. Hogyan tudom módosítani?
Feladás napján kapni fogsz egy email értesítést is a GLS futárszolgálattól a várható kézbesítési időpontról. Ezek az üzenetek tartalmaznak egy linket is, melyen tudod jelezni időpont, helyszín módosítási igényedet, illetve a futárod telefonszámát is, melyen közvetlenül kapcsolatba tudsz lépni vele. Van lehetőséged módosítási igényedet a GLS központi elérhetőségein is.
3. Fizetés
a, Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Jelenleg az alábbi fizetési módok közül tudsz választani:
- Bankkártyás fizetés az OTP Simple felületén (GLS házhozszállítás)
- Utánvét (Csak GLS házhozszállítás esetén)
- Előreutalással: Erste Bank 11600006-00000000-96314111
b, Lehet utánvéttel fizetni?
Igen, azonban utánvét választása esetén az aktuális díjszabás szerinti kezelési költség fizetendő.
4. Vásárlást követően
a, Napokkal ezelőtt rendeltem, de még mindig feldolgozatlan a rendelés státusza. Mi lehet a probléma?
Kérjük vedd figyelembe, hogy a futárszolgálatok csak hétköznapokon dolgoznak, ezért ha a rendelésedet péntek délután adtad le, akkor leghamarabb hétfő délután tudjuk azt átadni a futárszolgálatnak és ekkor fog először módosulni a rendelési állapot. Ha bármi probléma adódna a rendeléseddel, (ami csak nagyon ritka esetben fordul elő) munkatársunk azonnal keresni fog telefonon.
b, Már több napja rendeltem, de még mindig nem kaptam meg rendelésem.
A rendeléseket minden munkanap feldolgozzuk és átadjuk a szállító partnerek részére. Ha rendelésed 5 munkanapon belül nem érkezik meg kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot. Kérlek vedd figyelmbe, hogy a kiemelt időszakokban a megnövekedett terheltség miatt előfordulhat, hogy a szállítás hosszabb lehet a vártnál.
5. Reklamáció
a, Most kaptam kézhez a csomagom és egy vagy több termék sérült, összetört szállítás közben. Mi a teendő ilyenkor?
Elnézésedet kérjük! Bár rendkívüli módon odafigyelünk, hogy jó alaposan becsomagoljuk a termékeinket, hogy ne sérüljenek meg szállítás közben, sajnos óhatatlanul előfordul ilyen, de szerencsére nagyon ritka esetben.
Ha mégis a csomag felbontása után azt tapasztalod, hogy egy vagy több termék összetört / megsérült / gyárihibás, kérjük hogy kövesd a következő lépéseket:
Készíts jól kivehető fotót a sérült termékről (ha szükséges külön a sérült részről is).
Készíts fotót az összes csomagolóanyagról (boríték, doboz, buborékfólia, tömőanyag), hogy miben érkezett a termék.
Írj nekünk egy emailt a hello@e-snack.hu email címre Sérült termék tárggyal, melyben mellékeled a készített fotókat. Kérünk, az emailben írd meg a rendelésszámodat is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében.
Munkatársunk, munkanapokon 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot és tájékoztat a továbbiakról.
b, Nem azt a terméket kaptam amit rendeltem. Mi a teendő ilyenkor?
Csomagolási folyamatunkat úgy alakítottuk ki, hogy minden rendelés több ember kezén is átmegy és több ponton ellenőrzésre kerül a termékek helyessége, így ennek a hibának az előfordulása nagyon elenyésző, de sajnos nem elképzelhetetlen.
Ha azt tapasztalod, hogy nem azt a terméket kaptad amit rendeltél, kérjük kövesd a következő lépéseket:
Készíts képet a tévesen kiküldött termékről.
Írj nekünk egy emailt a hello@esnack.hu email címre téves termék tárggyal, melyben mellékeled a készített képet. Kérünk, írd meg a rendelésszámodat is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében.
Munkatársunk, munkanapokon 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot és tájékoztat a továbbiakról.
c, Most bontottam fel a csomagom és hiányzik belőle egy vagy több termék. Mi a teendő ilyenkor?
Precíz csomagolási folyamatainknak és több állomásos ellenőrzési folyamatainknak hála nagyon-nagyon ritkán fordul elő olyan eset, hogy ténylegesen kimaradjon egy termék a csomagból. Ha mégis ezt tapasztalod, kérünk vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@esnack.hu email címen. Kérünk a tárgy mezőbe írd azt, hogy "Hiányzó termék", írd meg a rendelés számodat a könnyebb beazonosíthatóság érdekében és hogy melyik termék hiányzott a csomagból. Munkatársunk haladéktalanul kielemzi a kamerafelvételeket a hiba feltárásának érdekében és 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot és egyeztet veled a továbbiakról.